Minecraft Hikayeleri

Minecraft Hikayeleri

Yürüyen Moblar

22 Haziran 2014 Pazar
|Yürüyen moblar| 

Her şey normal bir gündü o zombi görülene kadar herkes makyaj deyip dalga geçmişdi sonra şehre inip birisini ısırdı ve yemeye başladı herkes kaçmıştı biri hariç elinde elmas kılıç ile zombiye vurdu öldürdü fakat zombiler bitmedi gelmeye devam ediyorlardı elmas kılıçlı kahramanımız korkmuş ve kaçmıştı. İşte orada başladı |1. Bölüm||Yürüyen Moblar| (1 Hafta sonra) Kyle:Hey o da kim elinde kılıç var hemen öldürüp almalıyım o kılıcı Kahraman:Gel buraya ölümün için Kyle:(3 kez saldırmayı dener başarısız olur) sende kimsin Kahraman:Jake Kyle:(tekrar saldırmayı dener) Jake:(öldürür)pislik herif ?:Dünyada katliam var ve jake zombileri öldürüyor o pisliği yok ediceğim Jake:Niye sinirlisiniz size yemek getirdim adamım ?:(jake i yaralar ve orada bırakır) 2 Hafta sonra Jake:Nasıl zombiler beni yemedi inanılmaz artık hikaye benim üzerimden gitsin o zaman ama karnım çok aç ve susuzum off Jake her türlü zorluğu geçip herkese yardım ediyordu zombilere kafa tutuyordu Sonra bir guruba alınmak istedi fakat her zaman tekdi |2.Bölüm Sezon Final| |Yürüyen Moblar| 3 yıl sonra Benim adım jake ve şimdi gidip 3 yıl topladım silahlar ile tüm zombileri öldürecegim!!!!!!! Başlar saldırmaya 3 tane öldürür biri saldırmayı dener 5. öldürür sonra birisinin ona yardım ettiğini görür umursamaz saatler sonra 152 zombi öldürdüm bu mahaleyi temizledim artık burası benim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! der Kimin yardım etiğine bakar ihanet eden arkadaşı blake dir ve blake i öldürüptüm zombilere saldırmaya başlar Burada Biter


Yazar  Kağan Beyazıt

Copyright @ 2013 Minecraft Hikayeleri. Designed by Templateism | MyBloggerLab

Kaç online