Minecraft Hikayeleri

Minecraft Hikayeleri

Gidebildiğin Kadar

15 Haziran 2014 Pazar
Gidebildiğin Kadar

-Hava çok soğuk... aslında her şeyin başlangıcıdan biraz bahsedeceğim. Öncelikle ben Lotus. Her yerde çam ağaçları var ve lapa lapa kar yağıyor. Adımdan başka bir şey bilmiyorum yada uyandığım yerde neler olduğunu. Dev bir kraterin içinde uyanırsanız herhalde böyle oluyor. İşin tuhaf tarafı sadece pantalon giymeme rağmen üşümüyorum. Hava kararmaya başlamıştı kendime yiyecek meyveler bulmuştum ve mağaramsı bir yer. Tabiki bunları yaparken çalı çırpıda topluyordum. Çok zor da olsa ateş yakabildim ama başında uyuya kalmıştım. Hadi ama çok sıcaktı ! Asıl problem uyanmamdı , bir evde uyandım gözlerimi biraz araladım ve ileride iki tane kız gördüm. Gözlerimi kapattım ve ses çıkarmadan onları dinledim.
Kız(güzel olan):Tanja onu orda bırakamazdım , hem bu kadar gülüp hem de bu kadar nasıl kızabiliyorsun ?
Tanja: Bak Petra bu çocuğu ne sen ne de ben tanıyoruz biliyorum ölücekti orda ama genede köye böylelerini almamalısın güvenlik açısından tehlikeli.
Petra: Pekala ama neden gülüyorsun.
Tanja: Bu yaşa gelmene rağmen kendine erkek avladığın için.
Petra: Tanja çık dışarı!
Tanja: Tamam tamam seni erkek arkadaşınla yalnız bırakayım (gülerek çıkar)!
Ardından Petra adındaki kızda fazla durmadı ve evden dışarı çıktı. Kalkmaya çalıştım ama kalkamadım bende biraz uyukladım. Akşama doğru hala kimse yoktu evde bende kendimi sonunda kaldırdıktan sonra pencereden topukladım. Köyden arazi olmayı planlıyordum ama... yürümeme rağmen her seferinde aynı sokaktan dönüyordum , ne tarafa dönersem döneyim ! Birde sokakta oturan bir moruk vardı.
Lotus: Hey yaşlı adam bu olanların senle bir ilgisi varmı ?
Yaşlı adam : Bak evlat gitmesen daha iyi olur.
Lotus : Bir dakika sen... (lafı kesilir)
Yaşlı adam : Ben o kızın babası gibiyimdir daha çok vaftiz baba ama boş ver. Neyse evlat uzun lafın kısası o kız bu civarlarda seni iyileştirebilicek tek kişi.
Lotus: Neyim varkı ?
Yaşlı adam : Büyü nedir bilirmisin ?
Lotus : Hayıııııır ...
Yaşlı adam : Buna rağmen sende çok güçlü bir büyü gücü hissediyorum.
Lotus: Büyü gerçek değildir .
Yaşlı adam : Evlat sen hafıza büyüsü felan mı yedin ? Büyü tüm dünyada kullanılıyor satılıyor ve günlük hayatın bir parçası oldu.
Lotus : O zaman sende bana büyü yaptın he ?
Yaşlı adam : Buna tuzak büyüsü derler... Tekrar büyüsü.
Lotus : İyileşmek derken bundan mı bahsediyordun ?
Yaşlı adam : Evet eve geri dön ve uyu Petra kayıp büyü kullanır şifa büyüsünü dünyada çok az varlar şansına bir tanesine denk geldin eve dön ve uyu oda sana yarın unuttuğun her anını geri versin. Ne dersin evlat ?
Lotus : Tamam derim ama bana dönüş içinde tuzak kurmazsan sevinirim...
Eve geri dönmüştüm kaçtığım yerden tabiki ! Uyandığım yatağa uzandım ve yaşlı adamın bana dediklerini ve büyünün ne olduğunu düşünürken uyuya kaldım... Sabah olmuştu kalktığımda evde çok güzel bir yemek kokusu vardı açıkçası merak etmiştim...

Dediğim gibi uyanmıştım ve alt kattan gelen o güzel yemek kokusunu merak ediyordum kalktığım zaman yanımdaki masada bir ceket ve T-shırt vardı giyindikten sonra alt kata indim ve beni Petra karşıladı
Petra: Merhaba ben Petra (elini uzattı) .
Lotus: Bende Lotus (elini sıktım) .
Petra: Dün akşam kaçmaya çalışmışsın bizim yaşlı adam seni durdurmuş ?
Lotus: Özür dilerim. Bilmediğim bi yerde uyandığım için korktum.
Petra: Önemli değil zaten sen uyurken yaralarını iyileştirdim benim büyüm kayıp büyüdür. (Gülümseyerek) Dua et iyi ki seni ben bulmuşum. Otursana yemek yiğelim. 
Lotus: Saol. Zahmet etmeseydin keşke.
Petra: Sorun değil epeydir birileriyle konuşarak kahvaltı yapmamıştım.
Yemek gerçekten güzeldi ve ayrıca Petra bana sorular sormaya başlamıştı.
Petra: Öncelikle sana üç soru sorucam bana doğru düzgün şekilde cevap vermeni istiyorum.
Lotus: Tamam.
Petra: Havanın o kadar soğuk olmasına rağmen sen sadece pantalon giyiyordun ve buna rağmen vücudun çok sıcaktı. Sorum ise bunu nasıl yaptığın.
Lotus: Bilmiyorum ama bir fikrim var. Belkide benim büyümün bi parçasıdır bu sıcaklık olayı.
Petra: Tamam ikinci soru: Kimsin ve nerden geliyosun ?
Lotus: Adımdan başka hiç bir şey hatırlamıyorum.
Petra o an gözlerime öyle bi baktıki korkmuştum ama doğru söylediğimi anlayınca bana hiç bir şey demedi.
Petra: Üçüncü soru: Herhangi bir loncaya mensupmusun ?
Lotus: Lonca ?
Petra: Vücudunun her tarafına dikkatlice bak eğer herhangi bir dövme benzeri bir işaret varsa ihtiyar senin hangi loncadan olduğunu anlar.
Başka bi odaya geçip dikkatlice vücuduma baktım sırtımda sağ koluma doğru bir dövme vardı. Bunu ilk önce Petra gösterdim ve benim hangi loncadan olduğumu hemen söyledi.
Petra: Sen Fairy Tail in bir üyesisin loncana gidersen kim olduğunu daha iyi anlarsın.
Lotus: teşekkür ederim ama lonca nerde ?
Petra beni pencereye kadar sürükledi ve şu dağların arkasındaki yoldan yürümemi dört günlük mesafede sonunda şehre varıp loncayı bulabilleceğimi söyledi. Ona teşekkürlerimi ilettikten sonra kasabanın sonuna kadar bana yaşlı adam eşlik etti.
Yaşlı adam: Evlat iyi şanslar yolun kalanını kendin yürümelisin bakmam gereken bir kasaba var.
Lotus: Saol yaşlı adam Petra iyi bak...
Gerçektende dört günlük yoldan sonra şehre vardım ve etraftaki insanlara loncayı sorduğumda bana bakarak güldüler onlara başıma gelenleri özetleyerek anlatınca bana loncayı gösterdiler. Çok heyecanlı bir şekilde loncaya koştum ve o dev gibi kapıyı açtığımda kim olduğumu bir nevze öğrenmiş oldum ...
DEVAM EDECEK
Yazar: Sisiante02


Copyright @ 2013 Minecraft Hikayeleri. Designed by Templateism | MyBloggerLab

Kaç online